REKLAMACE
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Adresa provozovny je: Bisous s.r.o., Březí 128, 251 01 Březí u Říčan. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Reklamaci můžete podat vyplněním reklamačního protokolu: Reklamační list Bisous
Vrácení nebo výměnu zboží můžete učinit přes tento formulář: Formulář pro vrácení/výměnu
Kupující je povinen seznámit se s Obchodními podmínkami společnosti Bisous s.r.o.
Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Reklamační řád ⇒ zde
V. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
(VÝŇATEK Z OBCHODNÍCH PODMÍNEK SPOLEČNOSTI BISOUS S.R.O.)
5.1. K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
5.2. Spotřebitel má v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že spotřebitel kupuje několik kusů zboží nebo má zboží dodáno po částech, je správné uvést, že lhůta pro odstoupení začíná běžet ode dne dodání posledního kusu či části zboží.
5.3. Od smlouvy může kupující odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem, zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresy uvedené na začátku těchto obchodních podmínek. Pro odstoupení lze také využít vzorový formulář zde.
5.4. Ani jako spotřebitel však nemůže kupující od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.5.5. Lhůta k odstoupení dle Podmínek se považuje za zachovanou, pokud kupující v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.
5.6. V případě odstoupení od smlouvy dle Obchodních podmínek je kupující povinen zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nese náklady spojené s navrácením zboží k prodávajícímu. Kupující má nárok na to, aby mu byla vrácena cena za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který prodávající pro dodání zboží nabízel. V případě odstoupení z důvodu, že porušil smlouvu prodávající, hradí tento náklady spojené s navrácením zboží, ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží kupujícím.
5.7. V případě odstoupení od smlouvy bude kupujícímu cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, který uvede kupující v odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží prodávající obdrží. Zboží je nutné vrátit v původním stavu, pokud možno včetně originálního obalu.
5.8. V případě odstoupení od smlouvy dle Podmínek však kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tj. způsobem, jakým by se se Zbožím seznamoval v kamenné prodejně. V případě, že prodávající ještě nevrátil cenu, je oprávněn pohledávku z titulu nákladů započíst pohledávku kupujícího na vrácenou cenu.
5.9. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než dodá kupujícímu zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží). Prodávající může také od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že kupující uvedl v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že kupující nakupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
Informace o reklamaci a vrácení zboží obdržíte také na tel.: +420 311 621 062, +420 602 488 657